lördag 14 augusti 2010

Hundlös

Är hemma på snabbvisit efter konferens i Sundsvall. Konferensen var bra och inspirerande, och det var i alla fall några som stannade och pratade med mig om mitt projekt och min poster när vi hade poster session. Dessutom försvann betydligt fler "mini-postrar" (jag hade dragit ut A4-kopior av postern) än förväntat. Kul! Hundarna har varit hos hundvakter medan jag har varit i Sundsvall, Quake hos Cilla & Lasse och Lava hos mamma & pappa. De har det helt säkert jättebra, det är nog mest jag som lider... Vad gör folk som inte har hund egentligen??? Det är ju hur tråkigt som helst! Och vad det är jobbigt att åka ifrån dem. Idag har jag varit ute och hälsat på Quake. Hon blev väldigt glad att se mig, och lite ledsen när jag åkte. Hon finner sig dock snabbt i sånt och har hur kul som helst med brorsan Killen, halvsyster May be och cockern Yra.

När jag var i Sundsvall var det dekorerat för Drakfestival (eller vad det nu kan ha hetat) och hela staden var full med drakar som var målade på olika sätt. Hittade en som kändes som en Quake...


4 kommentarer:

krajamaria sa...

Grymt snygg kopia av Q! ;)

Anonym sa...

Charmig typ :D
Hur såg dresskoden ut?
//A-L

Tina sa...

...som precis fått 1:a pris på jaktprov :D

Anonym sa...

Hotellfrukost lät ju VÄLDIGT trevligt jmfrt med jogging måste jag säga :D
Nackdelen med hotell är förstås hundlösheten - för nog 17 är de jobbiga ibland, men att vara utan är TRÅKIGT!
//A-L