måndag 19 juli 2010

Fler duktiga syskon

Denna gången Lavas syskon! Dino som fick en 1 ökl och söndagens bästa hund på KM:et och Bambi som debuterade i ökl med en 3:a och funktionärernas pris! (på bilden Dino som njuter (?) av segerns sötma ;-))

Här börjar vi ana slutet på den här vistelsen i Dorotea. Ett bestånd kvar att inventera, vilket görs i morgon, och sen bär det av söder ut igen. Känner mig rätt så angelägen att komma hem faktiskt, det kommer att bli skönt att få möjlighet att somna i soffan framför tv:n igen...


Lava ser nog också fram emot hemfärd, hon ser mycket uttråkad ut om dagarna. Jag har lovat henne att vi ska hitta på nåt skoj när vi kommer hem. Exakt vad vet jag inte än, men kanske något som involverar köttbullar. :) Quake ska hämtas från kollot också, jag undrar om hon vill åka därifrån. Misstänker att hon har haft väldigt roligt!


Nu ska jag gå och sova, och jag håller tummarna för att allt går som det ska i morgon så att jag kommer iväg!


Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kör försiktigt och ha det bra hemma!
//A-L