måndag 26 april 2010

NM 2010

Helgen har spenderats i Västerås på NM i working test för Goldens. Jag har haft en jättetrevlig helg, sett många duktiga hundar och träffat trevliga människor. En av höjdpunkterna var naturligtvis att se pappa Gismo in action! Bland annat gjorde de en supersnygg markering.
Jag var funktionär under helgen och har mest lagt ut dirigeringar och fotat. Foton kommer så småningom. Det blev lite drygt 400 som jag måste göra något med. Alla blev naturligtvis inte bra, bland annat pga att focusknappen strulade lite på kameran. En del bra bilder blev det i alla fall, och det få bli ett projekt för en annan kväll. Nu måste jag göra en massa annat istället.

3 kommentarer:

krajamaria sa...

Om några dagar går vi ju in i årets första vårmånad, så då tyckte jag att dte var dags att byta tema i bloggen. Här finns en sida som du kan få en massa tips på roliga saker att lägga till i sin blogg, om du är sugen på förändringar och göra saker lite mer avancerat... :) http://fixa-din.blogspot.com/

Morten og Gismo sa...

Hej Sofia, Quake og Lava
Det var fantastisk at deltage i NM. At Jeg så var et af højdepunkterne, det var sjovt (roligt tror jeg det hedder på svensk). Håber vi får træne sammen en gang. Om du har nogle billeder, af os, så må du gerne sende nogen
hilsen Gismo

Hanna sa...

Tänk om jag också hade en lite Muffin att göra saker med... Så tomt utan Trasa nu när det är så härligt ute